Superpevné bříško 2 :)

26. července 2009 v 7:00 | ♥Ninuš♥ |  ♥Cvičení♥

Cviky na břicho

Cvikem posilujeme břišní svaly a svaly hýžďové.


Břicho - Úvodní Pozice

BRICHO.CZ Ležíte na zádech. Nohy jsou pokrčené, chodidly k zemi. Ruce máte v týl (za hlavou). Hlava leží ve dlaních.

Břicho - V1

BRICHO.CZ Zvedněte pozadí (hýždě) a celou pánev od země. S výdechem stáhneme břišní svaly. S nádechem se opět vracíme zpět do ÚP.

Pozn: Současně můžete zvednout i hlavu až po ramena, lépe tak procítíte břišní svaly při výdechu.
Cvikem posilujeme břišní svaly a svaly nohou.


Břicho - Úvodní Pozice

BRICHO.CZ Ležíte na zádech. Nohy máte vztyčené, s trupem svírají úhel 90°. Chodidla jsou špičkami vzhůru. Ruce jsou vzpaženy. Dlaně směřují vzhůru.

Břicho - V1

BRICHO.CZNohy pomalu pokládáme. Vydechujeme a tím i prociťujeme zpevněné břišní svalstvo. Nohy nepokládáme až na zem, pouze do polohy, kde ještě prociťujeme bedra na podložce (zemi). Z BN se vracíme nádechem jako obvykle do ÚP.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama