pro bezstarostné hubnutí..

17. července 2009 v 19:00 | ♥Ninuš♥ |  ♥Diety..rady♥
-Nedojídejte po druhých.
-Jestliže již musíte něco "uždibovať', dejte si raději mrkev nebo zelí a ne sladkosti.
-Vždy jezte snídani s vysokým obsahem bílkovin, ty se totiž přeměňují na energii pomalu a tím se oddálí hlad. Snídaně by měla být největším jídlem dne, oběd prostřední a večeře nejmenším. Ranní kalorie jsou snadno během dne spotřebovány.
-Nejezte do úplného pocitu plnosti, ale jen do té doby, kdy je hlad potlačen. Několik dní si zvykejte na tento způsob jídla, až se zmenší obsah žaludku. Potom vám bude stačit méně jídla. Častá jídla v malých dávkách jsou nejlepší.
-Zkontrolujte si, zda nejste alergičtí na některé z potravin, které jíte. Zvláště pak na ty, na které míváte největší chuť.


-Jestliže máte hlad a spěcháte, vyvarujte se "rychlého občerstvení". Zaženete pocit hladu, ale za chvíli se budete cítit unaveni a vašemu tělu to rozhodně neprospívá.
-Vyhýbejte se potravinám, které obsahují prázdné kalorie z bílého cukru a bílé mouky a nebudete už muset počítat kalorie. Tělo vlastně nereaguje na potravu podle počtu kalorií, které obsahuje, ale podle jakosti bílkovin, tuků a uhlovodanů, které jíme.
-Nevyhýbejte se úplně tukům a nedejte se znepokojit jejich vysokým obsahem kalorií. Když drží lidé dietu s nízkým obsahem uhlovodanů a mohou jíst tuk podle libosti, nekonzumují více tuků než dříve, někdy dokonce méně.
-Pokud se přejídáte na noc, jděte spát dřív, než na vás dolehne pocit hladu.
-Budete-li potravu lépe kousat, budete z ní mít více užitku. Zažívání bude efektivnější, potrava bude menší měrou přeměňována na tuk a budete jist méně.
-Zkuste to s doplňky přispívajícími k lepšímu snížení váhy. Vitamin C a B může pomoci zmírnit emocionální stres, acidofilní tablety a otruby se budou starat o zdraví tlustého střeva a multivitaminové prostředky pokryjí ostatní požadavky. Stále je důležité zdůraznit význam konzumace potravin s vysokým obsahem vlákniny, zvláště čerstvé zeleniny.
-Začněte s fyzickou aktivitou -běh, chůze, jízda na kole, veslování či plavání. Pravidelné cvičení má výhodu, že potlačuje mimo jiné chuť k jídlu. Pohyb je nenahraditelný.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama