Pravda X lež o hubnutí

21. července 2009 v 17:00 | ♥Ninuš♥ |  ♥Ostatní♥
Určitě posloucháte rady od kamarádek, maminek nebo babiček, co byste při dietě měla dělat, co je správné a co ne! Mám pro vás takový orientační výčet klamných a pravdivých pověr, které by vás mohly zajímat.

PRAVDA

V zimě jíme víc než v létě

Tak tohle je fakt pravda milé dámy. V zimě se tělo samo zahřívá a spaluje tak mnohem víc energie. Když je horko nemáme ani chuť k jídlu.

Jezme pomalu

Každé sousto bychom si měli vychutnat. Když budeme déle jíst, budeme u toho v klidu, v pravou chvíli poznáme, kdy už nemůžeme.

Víno nevadí

Jedna nebo dvě skleničky vína denně na dietu vadit nebudou. Ovšem tvrdý alkohol je při dietě zakázaný.

Tučné můžeme

Ano, ale jen do 16 hodin, protože u tuků déle trvá než se zpracují. Jsme ale i přesto opatrní. Pokud se ve čtyři nacpeme bůčkem, tuk se stejně uloží a nevstřebá.

Važíme se jen jednou týdně

Je lepší na váhu stoupnout až po týdnu, dřív úbytek stejně neuvidíme a navíc se zbytečně stresujeme! Raději sledujeme, zda je naše běžné oblečení těsnější nebo volnější.

Přejídání škodí

Když jíme, vždycky bychom měli skončit předtím, než máme pocit, že jsme plní. Dobré je také před i po jídle vypít sklenici vody.

Jezme ryby

Jsou nejméně kalorické a obsahují mnoho zdravých látek, vitamínů a živin. Záleží ale také na úpravě.

Jablko na hlad

Toto tvrzení můžeme potvrdit tak napůl. Některým lidem jablko hlad zažene, ale některé k jídlu naopak povzbudí.

LEŽ

Hladovkou se hubne nejlíp

Tělo nemá co trávit a nemá žádnou energii, je mnohem lepší jíst po malých dávkách a hodně pít vodu nebo minerálku.

Salát je dietní

Tak napůl, protože pokud na něj nalijeme zálivku z majonézy, ze salátu se rázem stane kalorická bomba.

Cukry dietě škodí

Cukry tělo nezbytně potřebuje, ale nesmí jich být mnoho. Je mnohem prospěšnější si dát něco sladkého než tučného.

K snídani můžete všechno

Ráno byste se sice měli najíst nejvíc, ale to neznamená, že se nacpeme jako koule a celý den nám bude zle.

Vyhnout se masu

Maso je potřeba, jsou v něm látky, které nenajdeme v jiných potravinách. Jen se vyhněme smaženému a raději si dáme maso grilované nebo vařené.

Kouření = hubnutí

Něco je na tom pravdy, ale tlouštíci jsou kuřáci i nekuřáci. Pokud ale přestanete kouřit, máte obvykle větší chuť na jídlo a měli byste se víc hlídat.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 mary-kate mary-kate | Web | 21. července 2009 v 18:21 | Reagovat

tak na me to prvni nejak neplati,ja mam chute furt :) :(

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama