Nastrartuj spalování tukůůů!!!

26. července 2009 v 17:00 | ♥Ninuš♥ |  ♥Diety..rady♥
Tak to je sen snad každé z nás. Hubnout a spalovat přebytečné špíčky, když spíme. Věřte, jde to a je to docela snadné. Stačí jen čtyři měsíce této speciální kúry a můžete být až o sedm kilo lehčí.
Jak známo, naše tělo se řídí biorytmem. A se správným výběrem výživných látek můžete tento biorytmus optimálně využít, a tak v noci podpořit spalování tuků. V noci totiž pulz a krevní tlak klesají. Tělo se regeneruje a vytváří nové buňky. Pro tyto funkce potřebujeme spoustu energie, kterou částečně získáváme z tuků.

(více pod perexem)


Jako sen?

Aby si tělo v noci vytáhlo energii z tukových rezerv, měli bychom omezit vylučování hormonu inzulinu. To uděláme, když si večer odpustíme sacharidy, protože brambory, těstoviny, chléb a cukr tvorbu inzulinu stimulují. Budeme-li večer jíst bílkoviny, látková výměna se připraví na to, aby spálila co nejvíce tuku. V ideálním případě tak tělo odbourá až 100 g tuků za noc!
Aby se ale tukové rezervy rozpouštěly i ve dne, mezi dvěma jídly by měla být pětihodinová pauza. Protože v popředí stojí výběr živin, odpadá počítání kalorií. Dalším kladem pro vás je sport, který pozitivně hubnutí podpoří. Ale i tady záleží na správném okamžiku. Ráno pomáhá sport vytrvalostní jako třeba walking, večer zase odbourávání tuků povzbudí například trénink v posilovně. Ráno nastartujte metabolismus cereáliemi.


Zásady hubnutí

Pokud se přes den přejíte tak, že večer nebudete ani moct usnout, pak pochopitelně nemůžete čekat žádné zázraky. Hubnoucí režim je tedy nutné dodržovat i přes den. Ovšem v žádném případě nesmíte trpět hlady. Ráno se najezte dosytnosti, protože energii, kterou tělo dostane ráno, během dne spotřebuje. V poledne jezte už o něco méně, ale hodně kombinujte. Večer pak dodejte tělu pořádnou porci bílkovin.

Jak na noční hubnutí

  • Spěte 7-9 hodin. Ne méně, a v žádném případě ne více.
  • Poslední jídlo byste si měli dát dvě hodiny před spánkem.
  • Deci vína před spaním ještě více podpoří noční spalování tuků.
  • Stejně tak pomůže i večerní popíjení zeleného čaje.
  • První jídlo dne snězte nejpozději do hodiny od probuzení.
  • Ráno vypijte sklenici vody s citronovou šťávou.
  • Během dopoledne vypijte až litr čaje s l-carnitinem.
  • Pokud máte rádi sladkosti, pak si je dejte jen dopoledne. Nikdy ne odpoledne nebo před spaním.

Tip na jídelníček

Ráno - nastartujte se spoustou sacharidů
Jejich dostatek vám dodá čerstvé ovoce, celozrnná houska, chléb či müsli. Housku ale neobkládejte šunkou, raději marmeládou, medem či plátky rajčat. Müsli lépe míchat s ovocnou šťávou než s jogurtem a mlékem.
V poledne - jídlo chytře kombinujte
Přes den jsme aktivní a svalové buňky jsou vnímavější. Díky tomu se sacharidy a bílkoviny rychleji zhodnotí. Proto je dobré kombinovat. Sacharidy (brambory, rýže, chléb, těstoviny, luštěniny) s bílkovinami (rybí filet, drůbeží maso, hovězí steak). Optimální porce je 100 g sacharidů a 40 g bílkovin.
Večer - dejte si pořádnou porci bílkovin
Večer jsou tabu kukuřice, fazole, čočka, ovoce, sladkosti a sladké nápoje. Ty by postrčily produkci inzulinu a zablokovaly odbourávání tuků. Dejte si raději libovou uzeninu, sýr nebo maso.
Pokud máte o nočním hubnutí pochyby, pak uděláte nejlépe, když si ho vyzkoušíte na vlastní kůži. Nemůžete nic ztratit. Maximálně jen přebytečné kilogramy. Nezapomeňte však, že výše uvedená pravidla je nutné dodržovat opravdu striktně, jinak dieta nefunguje.


Autor článku : Monika Poledníková (www.prozeny.cz)
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama